Sunday 24 August 2014

Sambut salamku mari berkenalan.

Assalamualaikum pembuka bicara, ditujukan kepada blogger yang beragama Muslim. Bagi non-muslim salam sejahtera. hahaha~~



Sebagai first entry, aku nak perkenalkan diri dululah ye. Nama diberi Muhammad Anuar Bin Razali yang berasal dari negeri kepok gotel iaitu Terengganu. Haishh, sesungguhnya aku memang tak tahu nak tulis apa sebab ni lah first time aku create satu blog. Dulu ada terlintas jugak nak tulis2 blog mamcam ni tapi selalunya sekerat jalan sebab takde komitmen plus aku bukan reti sangat nak main benda2 macam ni, memang jakunkan? Tapi takpe, aku nak cuba dulu, nanti dah lama2 mungkin datanglah kepandaian dan expertise dalam menulis blog ni tapi sejujurnya aku tak pasti sampai bila aku akan menulis blog sebab truthfully this is not my thingy. hahah~~

2 comments: